5 November ~ Inte så bara

Äntligen går jag på en ledig dag nu imorgon efter att ha jobbat helg. Just dom här tisdagarna är bara så underbara! Alltid lika efterlängtat efter att ha hållt igång en längre period. Fast mycket till lugn vet jag inte om det blir.. har några besök inbokade och ska även ta mig hem till Emma och ge Casper sin 1 års present! Lilla pojken blev ju stor här om dagen! xD
 
Nu har även buren efter några om och men kommit hem hit. Släpet jag hade med var nästan lite litet^^ Men det gick och nu står den redo! Har dock tänkt ordna lite med den innan de får flytta in i den. Lägga på någon typ av gummimatta i botten kanske? Sen ska reglarna på så att den blir stabil.. och för det krävs några spikar som jag inte äger än! Huua.. det är inte så bara med saker och ting. Har ingen aning om vart den ska stå heller.. Har ju regnat så otroligt mycket och en massa regn+en nygjord gräsmatta resulterar i en stoooor lerpöl ;D Får väl se vad jag hittar på! Ska ta bilder på den när lite dagsljus erbjuds :) 
 
När vi hämtade buren igår så fick jag även kika in på kaningården där. Ungefär 90 kaniner hade han.. plus x antal marsvin. Jösses! Hur hinner man med egentligen? Men kul var det och fick se massa dvärgvädurar i diverse färger och fick mig en liten färglära-lektion. Samt lite knep, tips och "att tänka på" inför en utställning. Mycket tacksamt! Så nu måste jag och Twittra börja träna lite på vissa saker.. (A) 
 
Alltid är det nå tokigheter man får för sig, 
men så länge det roar så varför inte liksom.. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma & Grisskötare

Fin bild ^^

2012-11-06 @ 17:28:54
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0