30 December - Sista Inlägget

Jag är helt slut!! Haha, har nyss kommit hem efter att ha strosat runt på Marieberg tillsammans med Annie, Malin, Tina, Hugo, Blixt och Joppe. Kul kul :) Skulle inte ha köpt något idag .. men eftersom att det är billigt så passade jag på att köpa två par leggins och en tunika .. var behövligt!

I övrigt så är det väl bra .. känner mig lite småkrasslig. Ont i halsen, varm men fryser, ont i kroppen, svullna ögonlock .. Men "kropps-onten" kan bero på att jag har sånn jädrans träningsverk sen i förrgår när jag red! Haha kan inte äns sitta ner knappt, men som jag alltid sagt, det är skönt med träningsverk, för då vet man att man gjort något bra ;)

Men nu är det dags att lägga sig.. känns som att klockan är 3 på natten eller något :/ Och imorn när jag kliver upp så väntar nyårsafton, och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra eller vart jag ska vara. Splittrad.. önskar att man kunde dela sig på två så att ingen blev besviken :/ Men tiden får utvisa. Btw, idag är sista gången som jag skriver ett inlägg år 2009 .. haha var tvungen att skriva det .. hörs igen nästa år ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0