2 Oktober




Dags att börja skriva av sig igen då.. ska bli skönt :} Egentligen har jag inte alls tid att sitta här nu.. men vad gör det? Man måste få varva ner någon gång iallafall.. ska ut med några jobbarkompisar ikväll nämnligen, så kul ska det iallafall bli :D

I övrigt så har dagen bestått av det gamla vanliga jobbet.. så där jobbar jag fortfarande kvar :P haha! Trodde att jag bara skulle vara där i någon månad/månader men allt blir inte alltid som man trott.. ett bevis på att jag kan lite iallafall :P 

I övrigt så händer allt och ingenting i mitt liv just nu.. finns massor att berätta! Men orkar inte.. Har iallafall slutat rida nu typ, och bara pga ljuset! Är ju mörkt när jag kommer hem i stort sätt.. så hedan efter nu i vinter så blir det till att rida de helger som Emma kan, så hoppas på att det löser sig. Pallar inte att vara ifrån det.. saknar min lilla pålle! <3

Katterna mår bra iallafall, Aredhel lurar mig med dräktighet hela tiden. Men har gett upp hoppet nu på det där med misseungar. Jätte tråkigt.. men sånt är livet ;P Råttorna mår också bra.. men vill ha ett nytt hem! Har inte tid med dom små längre.. så intresserad!? Hojta till :)

Men nu är det dags att pallra sig in i duschen och göra allt trams innan man kan gå vidare..

Trevlig kväll folket ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0