10 April ~ Veckan som gått

Ja vad ska man säga.. jag måste erkänna att det där med att sätta sig ner en stund för att sedan skriva av sig om dagen, tankar, funderingar och liknande inte hinns med längre.. Eller kanske för beror det på att det känns oviktigt på något sätt? Vad vet jag.. men alltid lika skönt att skriva av sig här på bloggen ;}

Veckan som varit kan jag bara beskriva med två saker, tidiga mornar och arbete! haha ^^ Men vad gör det när man har kul för det mesta? Har ju tillbringat hela veckan med grisarna på Norrgården, vilket har varit mycket givande, lärorikt, roligt och intressant. Men jag är långt ifrån fullärd, haha det är som en ren djungel med massor att lära sig! All kunskap bara strömmar in i huvudet varje dag, undra hur mycket man kan ta in egentligen? ;P Nästa vecka så ska jag få vara kvar där, på praktik alltså, och det ser jag fram emot jätte mycket! :} Då ska jag tametusan se till att få upp farten lite! Haha segpropp som man är ;} Bilderna nedan är från veckan som gått..

Den här lördagen har även den bestått av arbete, fast den här gången så städade jag ur en Langosvagn. Alltså ett kök på fyra hjul, haha ;P Började vid halv 9 imorse.. och blev klar 10 timmar senare. Blev faktiskt nöjd med min "städinsatts" då bland annat taken blänkte vita och i helhet så såg den nästan ut som ny igen :} Så det är väl vad min dag har ägnats åt.. Har även hunnit med en kvällspromenad med Emma och hennes hund Smilla, alltid lika skönt att komma ut lite :} Sen som ni kanske redan märkt så har jag publicerat en ny design som jag suttit och pillrat på ett tag ^^,

Men nu måste jag faktiskt ta och sova.. jag vart vaken på tok för länge, och imorgon så får jag faktiskt sova ut för en gångs skull! :D :D Så grymt skönt ska det bli! Sen får man väl se vad dagen bjuder på...

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0