11 April ~ Vårkänslor

Åh härliga vårdag! Jag bara älskar när man får vårkänslor.. vårsolen, värmen, doften, längtan, ja allt det där! Visst snön ligger kvar på sina ställen och det är fortfarande kyligt i luften och lite sådär.. men i det stora hela så klagar jag iallafall inte ;) Anledningen till att skriver det där nu, är för att den här söndagen har varit precis så :D Värmande sol, ja man kunde ju till och med ta av sig lite kläder.. ;) Skönt!

Har tillbringat en del av dagen uppe i Stenkulla tillsammans med Emma, hästarna och hennes hund Smilla, perfekt! :) Dock blev det ingen ridning för mig idag.. eller aah, jag fick skritta av Agge efter att Emma dressyrat honom på gärdet. Stormurs ägare skulle nämnligen ta ut honom på en tur idag, men det är som det är ^^ Hoppade upp och satt på hans rygg en stund i hagen iallafall, mys :} Men trots att det inte blev någon ridning så hade jag hade fullt upp kan jag säga med två kameror i högsta hugg ;) Fotade både med min och Emmas system när hon red, sen fotade vi Smilla när hon sprang lös efteråt :} Älskar fotodagar! Vill ut och fota våren någon dag med.. fast det kanske är med lämpligt om ett par veckor när grönskan satt fart lite ;}

Aja, morgondagen bjuder på "grisigheter" ;} Ska bli kul.. den enda nackdelen är dock att man måste gå upp så himla tidigt! Men det är det väl värt.. 

Nu skriker sängen efter mig, typiskt att det alltid ska bli så sent.. iallafall inte som man tänkt sig. Sånt är livet ^^ Bilderna nedan är från idag.. :}

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0