19 April ~ Horsemanship

Dagens inlägg bjuder inte på så mycket text, har vart så mycket av det på senaste tiden.. Och jag vet att det är jobbigt för vissa. Som jag hört många gånger innan, "jag orkar inte läsa, men jag kollar på bilderna iallafall", vilket är förstårligt. Men som sagt, jag måste få skriva av mig ibland, annars skulle jag inte ha den här bloggen om man säger så.. ^^

Idag har jag kollat och läst mycket om Natural Horsemanship, och jag blir bara mer och mer intresserad..
Enligt mig är det en bra eftersträvan, den kontakt som uppstår med djuret måste vara obeskrivligt.. vem skulle tacka nej till att lära sånt? :P Hittade ett bra klipp på youtube.com.. kika vettja :}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0