20 April ~ Terrängridning

Idag har det hänt lite saker.. Har bland annat pratat med en familj om kattungen, så dom kommer och kollar på henne någon dag framöver nu :} Hoppas på det bästa! Sen har jag fått ett telefonsamtal angående helt andra saker.. Ska gå och prata med en person som förhoppningsvis kommer att ge mig en praktikplats i ca 8 veckor framöver.. Får se hur det går :}

Sen har jag vart ut till min ögonsten Stormur idag, och vet ni vad? Jag var faktiskt superduktig och gick ända dit, till Stenkulla alltså! ;D Så det kändes väldigt bra.. iallfall när jag väl var framme. Fy tusan för uppförsbackarna.. Men det är som det är ^^ Väl framme så valde jag att gå igenom hagen till stallet, och möttes då av en väldigt glad Storm. Han tittade en stund, sen börja han trava mot mig sötnöten ^^ Sen följde han mig upp till stallet, och där stod jag och borsta på honom i säkert en timme. Mys <3 Sen blev det en liten barbackatur i skogen, vilket var väldigt mycket terräng. Han skötte sig jätte bra och verkade tycka att det var riktigt roligt! Han ville t.o.m trava bland alla gropar, sly och stenar.. så jag tror det var uppskattat ^^ Dock hade jag jeans på mig och gled runt som en vante, blev inte heller bättre av det snöblandade regnet som föll ner över oss :O haha! Men var supermysigt ändå, släppte honom på banan sen och då blev det rejs för fulla muggar ;D

Nu är det dags för kvällsmat och sen lite myspys!
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0