25 April ~ En sista gång

Idag.. idag så vet jag egentligen inte vad jag ska säga. Känner mig tom på ord.. En del av mig har slitits bort, vilket jag vetat skulle ske, men blundat för. Jag har tvingats att säga hej då till den varelse på denna jord som betyder allra mest för mig.. Det är säkert ingen som förstår. Stormur har för mig inte bara varit en häst, Han har varit en bästa vän, någon jag har kunnat fly till i alla lägen. En som fått mig att utvecklas, känna trygget och tilltro till, något som fått mig att glömma allt runtomkring.

Med gråten i halsen tänker jag tillbaka på alla minnen, alla stunder.. det är väl det som får leva vidare. Har aldrig känt något liknande.. Jag vill spola tillbaka tiden. Känna sammhörigheten, de härliga galopperna, pirret.. det finns så mycket som jag vill uppleva, om och om igen.. :'(

Jag kände mig inte klar med dig Storm..  Men jag vet att du kommer få det bra. Att någon kommer att älska och ha glädje av dig på samma sätt som jag har haft..

Nån gång ses vi igen, min ögonsten<3 ..





11 Mars 2009 - 25 April 2010, oförglömligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0