7 April ~ Stress & Kalas

Ja vad ska man säga om den här dagen.. ingenting blev som jag hade tänkt, både possitivt och negativt, och dagen har varit väääldigt lång!

Det började med att jag mötte Emma vid bilen halv 6 imorse innan vi for iväg till Norrgården, var faktiskt väldigt förväntansfull inför dagen och längtade lite efter allt som skulle hända :} Men.. men men men. Inget blev ju som man tänkt sig.. Jag var tvungen att åka tillbaka hem efter frukosten klockan 9, bara för att jag skulle skriva min namnteckning på ett papper innan klockan var 12 :/ Typiskt att nått sånt kan förstöra en hel dag.. Blev även osäker på om min "handledare" skulle tillåta mig att vara ute på praktik nu de här dagarna.. med tanke på att man måste fixa med försäkringspapper och sådär, men de löste sig så nu kan jag med glädje koppla av och fortsätta med det jag gjort nu den här veckan :} Så det löste sig tillslut!

Men iallafall, efter att klockan slagit tolv, efter all stress och sådär så fick jag gå hem.. Tänkte faktiskt gå hem och ta en tupplur, men istället så for jag iväg med Mathias och några fler till IKEA för att köpa en såkallad Berspalm till Nettan som fyller 50 år idag, grattis till henne ;D. Men det gick ganska fort, och väl hemma igen så la jag mig ner och sov till tjugo i 7, jätte skönt ;} Sen blev det att fara iväg på kalas med smörgåstårta (som jag gjorde igår), kakor, bullar, nougattårta med mera. Så idag har jag varit onyttig och nu mår man nästan lite illa :P Men det är inte varje dag som nån fyller 50..

Men nu väntar sängen, ska ju upp tidigt imorn igen ;D Kul kul!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Emma || Nikoba

det sjukaste är att du vart försäkrad hos oss. snackade med andres och han har en försäkring som täcker alla som jobbar hos honom, även om det bara är praktik som du i några dagar eller om nån kommer över dagen .. suck.

2010-04-07 @ 22:15:44
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0