21 Februari - Babbel babbel..

Nu har jag blivigt dålig på att skriva här igen.. eller aa, jag har ju bara haft uppehåll ett par dagar och det får man väl ha tycker jag ;P Men för att vara helt ärlig så är saken den att det inte har funnits så mycket att skriva om.. Jag har faktiskt inte gjort ett enda dugg den här helgen :P Skulle ha vart med världens bästa Malin, och Annie igår men snöovädret gjorde så att jag stannade inne :/ Usch för att gå ut när det är så.. eller att äns ge sig ut i trafiken! :O Ingenting för mig iallafall..

I fredags så blev jag äntligen klar med godispackandet :D Fast jag fick lite hjälp på slutet eftersom att det skulle vara klart tills nu.. så vi satt i nästan 6 timmar i fredags och gjorde ett sista ryck. Skönt är väl det iallafall :)

Nu har kattungarna tagit ett "nytt steg i sin utveckling". De små liven klättrar över kanten på lådan och har börjat utforska lägenheten.. rätt stadiga på benen är dom :) Så snart har man väl två raketer som springer runt här hemma.. trevligt trevligt :)

Nu väntar iallafall en god natts sömn.. Och vet ni?! Jag behöver inte gå upp till klockan imorn! :D
För jag har faktiskt Sportlov.. ;) Lyx! Snart kommer det väl att dyka upp en ny design också.. har suttit och jobbat på en i brist på något att göra så jag hoppas att det blir bra i slutändan :) Den blir lite annorlunda mot den som jag har nu iallafall.. Men den är som sagt inte riktigt klar än, men snart så! :D

Godnatt folket ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0