22 Februari - Kycklinggryta

Så är det.. idag var första dagen på lovet ;P haha! Känns skönt.. Ber om ursäkt om jag tjatar mycket om det men känns verkligen bra, njuter av varje sekund :)

Idag så sov jag länge.. jätte skönt! Dock är det mindre roligt att vakna upp och inse att halva dagen har gått :/ Men så kan det vara.. Dagen i övrigt jag tillbringats till att pillra på den kommande designen samt att Malin har vart här en sväng. Alltid lika kul när hon är här :) Blev en massa prat och sen lagade hon sin omtalade kycklinggryta till mig. Supergod! Så nu sitter jag här i soffan, njuter av kvällen och hoppas på att magen inte ska sprängas på mig (A)

Har även lite planer nu.. vi har planerat att åka på en kryssning 5-6 mars, tror jag att det var, tillsammans med hennes vän och hennes kompisar från Grekland. Så om någon känner sig manad att följa med så hojta till ;P

Nu blir det lite mer fix på designen innan det är dags att krypa ner i sängen och krama kudden..
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0