27 Februari - Bildredigering

Oj oj oj här har jag absolut inte tid att sitta egentligen.. men känner att jag måste :P Skulle egentligen ha åkt upp till Stenkulla idag och tagit en ridtur med Emma.. men jag har inte fått någon kontakt med henne så blev ingenting av det.. synd :( Istället så har hela dagen gått åt till bildredigering! För jag har ÄNTLIGEN vart och köpt mig en ny minneskortläsare.. :D Så det känns jätte bra! Har bara si sådär 3.000 bilder att redigera.. så det kommer att ta sitt lilla tag ^^

Men men, om någon timme nu bara så för jag besök av min kära vänn Malin och Annie, blir ostbricka ikväll med en massa massa prat! Dyker även upp några fler.. :) Så det ska bli jätte kul! Men nu måste jag hinna fixa en massa.. Typiskt mig att alltid små stressa i sista stund.. ;D  



* Sötungarna tar en tupplur :) *


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så fin bild! (:

2010-02-28 @ 16:40:22
Postat av: Linda

SV: Tack du anonyma :)

2010-02-28 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0