22 Juni ~ Travträning

Nu skriver jag sent, som vanligt.. haha :P Men vad spelar det för roll när det iprincip inte är någon som läser? ^^ Men som sagt, ibland får man väl skriva för sig själv.. :P

Har varit ute hos min prinsessa idag, men jösses vad varmt det har varit ute :O Tur att det blåste lite iallafall :} Blev ridning idag igen, eller igen och igen hon fick stå igår med tanke på att vi gjorde en riktig långtur på över 3 timmar i söndags :P Så idag blev det lite omväxling då vi var på banan. Blev travträning idag och det gick över förväntan faktiskt :'D Så fin har traven aldrig varit på henne, helt underbart och det är ju ett bevis på att allt vi gör ger resultat :} <3

Idag har jag även slängt ihop lite nytt på designen. Kändes som att det var dags för
lite uppfrächning.. Vet dock inte om det blev bra :/ Men får duga!
Men nu ska jag till tvättstugan, sen blir det sängen .. 
Godnatt ni få som läser ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0