23 Juni ~ Datafri helg

Ja, vad ska man börja med att skriva idag då? Hmm.. har inte hänt så speciellt mycket idag. Har bara varit ut till min ögonsten och pysslat, samt njutit av solen såklart ;} Hoppas verkligen att vädret håller i sig ett tag framöver nu så det kan vara en regnfri midsommar för en gångs skull ..

Idag fick jag ett telefonsamtal ifrån Stormurs ägare, det börjar dra ihop sig till att åka och hälsa på skrutten! :'} Usch jag längtar.. kan knappt bärga mig till den dagen då jag får se honom, krama honom och bara känna av honom igen.. Saknaden är enorm </3

Men nu väntar lite sysslor.. måste fixa en massa inför morgondagen då vi ska åka ut till Öregrund, precis som varje midsommar :} Det är så mysigt där ute! Inte konstigt att man väljer att åka tillbaka varje år.. Nedanför är lite bilder från förra midsommar :}

Alltså, nu blir det en datafri helg.. Men vad gör det när man har det bästa sällskapet? ;}
Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0