16 Mars ~ Lindhult

Har haft en super härlig dag! Varmt, solsken och vårkänsla.. kan det bli bättre? Och sen att man då befinner sig bland en massa hästar gör ju inte saken sämre ;) Hehe.

Inatt sov jag ju hos Malin.. alltid lika kul att ligga och prata sent in på natten. Och när vi vakna så for vi upp till Lindhult eftersom att Malin skulle rida privatlektion på skäcken Canesse^^ Men.. som alltid så blir ingenting som planerat. När vi kom upp dit så visade det sig nämnligen att ridlärarens, (som Malin skulle ha), häst hade kolik. Usch stackarn! Han la sig ner hela tiden och mådde inte alls nå bra.. hade undertemp och sådär. Det var faktiskt första gången som jag vart med när en häst haft kolik.. lärorikt men tråkigt. Så ridlektionen blev inställd.. 

Men hade det kul ändå! Blev till att sitta och njuta i solen, gå på promenad med både hästar och hund, löslongering med mera. Sen självklart en massa fotografering :) Kul kul! Iallafall när vädret är så pass bra som det har vart idag.. Hade tänkt att ladda upp lite bilder i galleriet här nån dag, har ju vart lite "efter" med det ;/

Nu väntar matlagning och sen tvättstugan :) Och visstja.. jag har fått tillbaka mitt nummer som jag har haft tidigare nu.. så nu går det att få tag på mig igen ;)

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0