17 Mars ~ SOS Animals

Hej och hå vilken dag.. fullspeckad med saker och funderingar ;P Började dagen som vanligt med att gå på lektioner.. idag så har jag faktiskt läst en novell som jag också har börjat göra en novellanalys på, och än så längeså funkar det bra :}

Har även hunnit med att rida Stormur en sväng, gick inte så bra idag. Usch han har blivigt tjurgubbe :P haha! Fast jag var kanske inte på mitt bästa humör heller.. aja, alla har vi våra dåliga dagar ^.^ Tack så mycket för hjälpen med honom Emma ;} Nästa gång blir det väl barbacka och lite sådär.. hoppas det vänder snart.

Mitt i allt jobbsökande och väntan på att få komma ut på arbetsmarknaden så har jag fått mig en liten funderare.. Var nämnligen inne på SOS Animals hemsida, där jag var som voloentär feruari/mars -08, och känner mig väldigt peppad till att åka tillbaka dit! Att få arbeta fysiskt, befinna sig bland alla underbara hundar, lära sig en massa mer samt att man kan bygga upp en grundkondision och kanske tappa några kilon ;) Så var det sist iallafall.. Helt underbart! Men verkligen jätte tufft! :/ Men som dom själva säger där nere så är det många som väljer att åka tillbaka.. och jag förstår varför.. Men får väl se hur det blir nu framöver :} Hoppas på det iallafall <3 Och om nån känner sig manad att följa med på en sån här upplevelse så säg till ;) .. 

Nu väntar ännu ett underbart avsnitt av Band of Brothers.. kollar på ett avsnitt varje kväll, och kan knappt bärga mig tills nästa går! Så nu säger iallafall jag godnatt.. :) 

//Linda 





Kommentarer
Postat av: Caroline jensen

Jag följer gärna med, vilken upplevelse.

2010-03-17 @ 23:19:59
URL: http://restlesslegs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med Carro! Fan vad roligt det skulle vara. Berätta gärna mer!

2010-03-18 @ 12:31:42
URL: http://franklee.blogg.se/
Postat av: Linda ~ Corellii

SV: Skulle vara jätte roligt om ni båda ville följa med.. xD Ska ta reda på lite info så kan jag ju skriva lite om hur det är att vara där med mera.. Så får ni tänkta på saken ;)

2010-03-18 @ 18:26:36
URL: http://corellii.blogg.se/
Postat av: johanna

Jaa bra där Linda! Jättenyfiken!

2010-03-18 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0