18 Mars ~ Gamla bilder

Oj så kul det kan var att sitta och gå igenom en massa gamla bilder från när man gick i grundskolan typ.. så småå! :} Bilderna nedanför är från sommaren 2005 tror jag.. På mig, syster yster och kusin :}

Nu har jag fått in det här som en vana att skriva lite varje dag.. trotts att jag inte har något vesentligt (stavning?) att skriva :/ Bra eller dåligt? Vet inte .. :S Är grymt sugen på att gå ut och jogga en sväng faktiskt! Haha nån som har slagit i huvudet kanske? :P Nee, men hade tänkt göra det faktiskt..

Tänkte berätta nån dag om hur det är att arbeta på SOS Animals i Spanien.. vad villkoren är och sådär, har ju blivigt tillfrågad om det ;P Så det kan jag göra.. Har läst på deras hemsida att dom nyligen har flyttat hela SOS.. så måste ta reda på lite mer om villkor och sådär för volontärer som reser dit, hur många som dom tar emot med mera.. Fast jag planerar inte att åka än på ett tag, blir väl kanske i slutet av året eller nått liknande förhoppningsvis^^,

Btw, jag har nästan inte ett enda nummer kvar på min telefon! Så ni får gärna skriva/skicka era nummer till mig så jag har dom igen.. ;P Ne, nu ska jag ta mig i kragen och sätta på mig joggingskorna :D
Tjingeling!

 


Kommentarer
Postat av: Caroline jensen

SV; Ja om jag får tag i en lägenhet :D hittar ju aldrig nåt i Enköping , så vrf inte Dalarna ;D haha ska kolla på en i helgen iallafall :D

2010-03-18 @ 20:37:08
URL: http://restlesslegs.blogg.se/
Postat av: JennyJ

<3

2010-03-25 @ 23:29:27
URL: http://jennyjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0