22 Mars ~ Ändrade planer

Vilken dag.. som vanligt så går saker och ting inte som planerat. Men men, börjar väl bli ganska så van nu..
Vill börja med att säga GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA som fyller år idag.. tänk så tiden rinner iväg, inte länge sen du fyllde 40 ju ;) Men men.. ett år hit och dit gör dig inte äldre, bara en siffra säg ;) .. Sen när jag ändå är i farten så vill jag säga grattis till pappa som har namnsdag idag :)

Annars så har jag vart i pugget. Börjar tröttna lite på det nu.. vill ut och jobba fysiskt. Jag vill verkligen ha ett jobb, kunna gynna ett företag och börja leva!! Fasiken.. att få ett jobb idag är ju lika stor chans som att vinna högvinst på ett lotteri, vilket i princip är omöjligt :/ Men än tänker jag inte ge upp.. en dag så är det förhoppningsvis min tur också.. men jag vill nu nu nu!

Har även vart med bästaste Malin.. Vi har vart och strosat runt på Marieberg och vart lite smakråd åt henne, och kan säga att det bara klia i fingrarna på mig. Gud så mycket snyggt och fräscht det finns i butikerna nu, vill ha massor :D :D Men som sagt, utan jobb så kan man ju inte köpa "just det där".. en ond cirkel av alltihop :/

Sen var planerna att jag skulle sova hos Malin och följa med upp till Lindhult imorn när vi vakna.. men då fick jag ett samtal, eller snarare förfrågan, om jag kunde komma och hjälpa till då Puke måste åka in till ATG imorn, vilket självklart går före.. Så nu sitter jag hemma i soffan igen och laddar inför morgondagen. Kommer skriva varför han måste in då.. hoppas verkligen inte på det värsta, usch och fy vilken tanke.. Men berättar mer imorn.

Nu måste jag krypa till sängs om jag ska orka.. Godnatt folket!



*Puke i höstas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0