7 Mars - Backa & yrväder

Nu sitter man i soffan och njuter av kvällen, med kattungarna sovandes på mig och bra musik som strömmar ur högtalarna :) Perfekt! Synd bara att man måste upp tidigt imorn..

Har haft en jätte mysig dag idag faktiskt. Har nämnligen gett mig ut på en härlig ridtur på Stormur tillsammans med Emma och Agge. Känns som att det var länge sen nu faktiskt.. så det var behövligt! Skönt att sålla ur alla tankar.. för det gör man må jag lova när man sitter på hästryggen :) Då finns det inget annat, man lever i nuet. I övrigt så skötte sig Storm jätte fint idag, men usch så stel han är! Han har jätte svårt för vänster galopp.. så den måste övas upp.. sen verkar det som om att han inte trivs med bettet eller vad det är.. jätte konstigt. Skulle vilja testa gummibett på honom igen.. men men ^^ Övade även lite på framdelsvändning och bakdelsvändning, och tillslut gick det riktigt bra för att var han, fick honom till och med att backa ett par steg, kändes jätte bra! :D Har nämnligen inte lyckats med det någon gång tidigare under det år jag ridit honom.. :) Bilder finns nedan från gårdagens ridtur. Hittade tyvärr inte telefonen idag heller.. så måste acceptera, den är spårlöst försvunnen :( Så jäkla typiskt! Men sånt är livet.. har beställt nytt nummer nu iallafall, så det kommer :)

Är väl kanske dags att lägga upp lite nya bilder på kattungarna nu också, så ni får se hur mycket dom har vuxit. Båda två är små mysiga yrväder som springer runt i lägenheten, jätte söta! :D Så får väl se om det kommer upp nått imorn. Har lektioner som jag måste gå på först.. och sen har jag blivigt bokad till att färga en tjejs hår, så måste hinna med det först.. ;D

Dags att krypa ner i sängen..
Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0