15 Maj ~ På tok för mycket

Ja, så är det.. klockan är på tok för mycket och än så är jag vaken! Knas.. klockan är nästan 4 på morgonen liksom :P haha! Har haft en jätte trevlig kväll med Annie iallafall, tackar för det ;D.

Idag.. så kommer jag faktiskt inte att skriva något om hästar :P haha! För ovanlighetens skull eller vad sägs ;) ? Skulle ha åkt ut idag och gjort samma sak som igår iprincip.. Men det hanns inte med så får bli imorgon istället :} Istället så for jag iväg med Emma, Emil och hans mamma till Kilsbergen där vi hittade ett supermysigt ställe någon meter ifrån vattnet med en eldstad precis intill. Där blev det grillning och solning i vårvärmen för fulla muggar :P Super mysigt! Så om vädret tillåter så blir det samma runda imorgon igen, men då med sällskap av några fler tjejer troligtvis :} Sen måste jag ut till stallet med, vilket inte hanns med idag.. men det löser sig..

Fast innan allt detta, så måste jag sova.. haha hur ska det här gå egentligen?! Jag som är det typ av människa som måste sova 12 timmar per dygn typ.. och nu är klockan 4 och jag kan ju inte sova till 4 imorgon eftermiddag? :S Äsch, det visar sig.. nu väntar sängen iallafall :}
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0