16 Maj ~ Kilsbergen igen

Då var det Söndag igen.. men inte klagar jag inte! :} Har varit en helt underbar dag, det enda negativa är mitt illamående som legat i hela dagen.. usch vad jag inte tycker om att må så.. men sånt är livet ;}

Blev iallafall väckt tidigt idag.. eller tidigt och tidigt klockan var 11 någonting tror jag och med tanke på att jag la mig så sent inatt så kändes det som klockan var 6 på morgonen :P Lagom trött sådär^^ For iallafall iväg till våran plats i Kilsbergen igen. Lovley! Fast idag hade vi inte riktigt vädret på våran sida.. hade önskat att gårdagen hade hållt i sig men istället blev det moln och dyligt.. men vad gör det? Med rätt sällskap, god mat och liknande så kan jag inte klaga :D

Väl påväg hem, så fick jag med mig Emmsen till stallet i Stenbacken. Hon började att rida sin Sleipner, och idag i endast nosgrimma. Såg faktiskt väldigt bra ut, avslapnad stor det av ridpasset. Hoppas verkligen att det blir bra det där! Jag hade inte tänkt rida idag, vilket jag inte gjorde heller.. Utan ville tömmköra idag igen. Men, men men men.. efter ca 7 minuter så hostade Isá väldigt illa och "snöt" sig mycket.. vilket resulterade i jätte ful snorning, nästan varigt.. Så jag avslutade övningen. Stackarn hade 38,6 enligt febertermometern.. Hoppas verkligen att hon blir frisk snart så man kan komma igång med träningen och de mysiga uteritterna. Nu blir det borstning och annat pyssel med henne tills hon tillfrisknat, vill inte att hon ska vara dålig.. :(

Men nu måste jag sova, känner på mig att jag kommer vara döslut imorgon!
Skönt att det bara är halvdag iallafall .. :}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0