20 Maj ~ Vilket väder..

Åska, dunder, blixtar, spöregn, svart himmel.. usch jag hade glömt bort hur det var faktiskt. Visst, det har sin charm.. lite mysigt på något sätt. Men inte när tvätten ligger och väntar i tvättstugan så är det faktiskt inte lika roligt längre! Haha jag skulle föredra att sitta kvar inne en kväll som denna, men måste det göras.. så måste det^^

Okej, annars har det här varit en ledig dag. Sov ganska länge eftersom att jag kom hem ganska sent inatt. Har varit hemma hos Hanna och Frida tillsammans med Malin, hade jätte kul! Besökte ett gammalt kloster, gick på jätte fina stigar i lövskogar med stora träd, och sämre gjorde inte alla vitsippor som satt tätt runt varje trädstam. Blev även mat och massa annat tokerier ;D Haha det är galet hur vissa människor kan bete sig.. eller vad säger ni tjejer? :P Idag då så har jag vart iväg på lite diverse saker.. men inget "krävande" direkt ;D Hade tänkt åka ut till sjuklingen i stallet idag.. Men vädret fick mig att ändra på den tanken :/ 

Imorgon så åker jag mot Enköping och träffar mina kära systrar och föräldrar. Jösses har insett att det var ett halvår sedan jag var hemma :O Ska väl försöka hinna med att träffa lite folk också.. :) Anledningen till att jag åker hem är för att jag ska på en intervju på lördag.. börjar bli nervös :P Men det går som det går. Har iallafall sökt en massa jobb idag, sen har jag planer på att kanske söka jobb i Norge? Fråga mig inte varför.. Kanske skönt att tänja på gränserna lite ;) 

Aja, nogbabblat. Nu väntar en tur genom Sveriges härliga åskväder till tvättstugan.
Önska mig lycka till ;D haha! 
Hejsvejs :}
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0