24 Maj ~ Aktiv dag

Jösses här har jag inte tid att sitta egentligen.. Ska nämnligen gå på och arbeta natt snart. Och nyvaken är jag.. så nu får jag sätta fart :P

Har haft en väldigt aktiv dag idag.. Vaknade ganska tidigt, gick långpromenad med Smilla som jag var hundvakt till idag och for ut till stallet på min risiga cykel.. ;D Tömkörde Sleipner igen och körde markarbete.. funkade väldigt bra idag med faktiskt :} Sen bar det hem igen, promenad med Smilla och Emma och sen hem och sova, och nu sitter man här.. stressad till jobbet. Haha jag slutar inte förns kl 7.00 imorgonbitti.. Hur ska jag orka? Det blir upp till bevis nu..

Men nu måste jag kila. Lägger upp lite bilder från dagen :}
Hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, vilka fina bilder! :)

2010-05-27 @ 18:53:59
URL: http://lellelilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0