25 Maj ~ Renoveringsförberedelser

Oj vad utvilad jag känner mig.. Konstigt egentligen? Jobbade ju natt inatt, vilket gick kanonbra! Kände väl där runt klockan 3 att allt var väldigt tungt och det var svårt att hålla sig vaken :P Men det gick, och klockan 7.00 imorse fick jag äntligen krypa ner i sängen. Dock hade jag kommit in i nån typ av "övertrötthet", så hade svårt att somna.. men sen sov jag som en stock till 15.00 idag typ ;D Skönt!

Idag har det vart ledigt iallafall.. Och jag måste säga att jag är grymt trött på regn! Tänk om det hade varit sol och skönt istället så man hade kunnat ta sig en härlig promenad? Hade varit mycket uppskattat. Men sånt är livet..
Kom även en gubbe imorse och lämnade en lapp angående renovering i lägenheten. Och han ska påbörja det redan imorgon! :O Haha så nu var det slut på ron.. måste städa, plocka ner en massa saker från väggarna, dra ut diverse spikar och en massa mer! Undra hur jag ska hinna det egentligen.. men det är som det är. Bara göra de bästa av situationen och sätta igång ;D Måste även hitta någon som kan ta Aredhel under renoveringen.. Tror jag har en som kan ställa upp, får hoppas på det!

Men nu måste jag påbörja röjet.. Känner på mig att det kommer bli en lång dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0