28 Maj ~ Ingen ledig stund

Jo.. som rubriken talar om så har jag seriöst inte en ledig stund just nu. Inte förns nu, klockan 12 på natten. Blir ett kort inlägg iallafall. Kan tala om att renoveringen av lägenheten är klar nu ;D Blev kanonbra i största allmänhet! Jätte nöjd. Vissa saker som verkar ha missuppfattats, men så kan det gå. Tänkte lägga upp lite bilder snart så får ni se resultatet :}

Imorgon så väntar en lång dag med en massa pyssel i lägenheten, vet inte om jag får så mycket tid över till annat direkt.. men om jag får, så vill jag ut till pållarna i stallet! Får hoppas på fint väder iallafall. Men nu måste jag sova.. men som sagt, jag lever och allt rullar på ;}

Btw, bilderna nedan är från första kullen jag fick hemma hos mig, det är världens goaste lilla "Lillen" som bor hos en jättebra familj! Han har blivigt så vacker, över min förväntan faktiskt :O Usch jag saknar honom.. Han var väldigt speciell och om inte jag funnits med från hans start i livet så hade han ju troligtvis inte klarat sig med tanke på att han hade svårt att hitta spenen hos sin mor och blev lite svag.. Vilken tanke :O Men nu lever han, och ser ut att må som han är värd :} Se och njur av sötnosen!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Emma

men vad fin han blev! :)

2010-05-29 @ 09:45:43
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Linda ~ Corellii

Sv: Ja men visst blev han :'D Så vacker!

2010-05-29 @ 13:45:33
URL: http://corellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0