21 November ~ Krasch


Vilken söndag.. jag har i princip inte gjort ett dugg! Haha. Men det var ett tag sedan jag gjorde just ingenting, så det är väl tillåtet :}

Dock har det hänt något som absolut inte fått hända.. min nya externa hårddisk har typ kraschat.. :( Först kom jag inte in på den alls. Men efter mycket fixande så har jag nu kommit åt lite.. men ungefär bara 3 % av allt som finns på den.. Klickar man på det som inte funkar står det bara att jag måste formatera om allt :( Förstår inte vad som hänt egentligen.. Men nu får man för det. Bara för att jag ville säkerhetslägga alla bilder så blir det totalt tvärt om! Förstå hur mycket som kommer att försvinna.. ALLT! Ska försöka rädda det som räddas kan.. dock är de kört för de mest betydelsefulla bilderna jag har, de mapparna är "förstörda" :( Kanske ska börja framkalla sådana bilder? För det kommer säkert hända igen om några år.. och så kul är det inte att allt försvinner..

Men nog om det, nu är helgen över och jag måste gå och lägga mig för att orka med den kommande veckan :} Börjar jobba vid tjugo i/kvar i 6 imorgon och sen är det igång ;} Kan knappt bärga mig till helgens alla planer! Vill att det ska vara fredag nuuu!! :D

Godnatt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0