26 November ~ En dröm går i uppfyllelse

Det här är den bästa dagen i mitt liv! Iallafall så hamnar den högt upp på den listan. En dröm.. något man inte äns vågat föreställa sig har gått i uppfyllelse! Min älskade häst.. Stormur.. Han finns nu hos mig :D Ofattbart.. jag vet inte äns hur jag ska utrycka mig eller vad jag ska skriva! Glädjetårar har runnit ner för mina kinder idag och när han klev ur transporten så visste jag att det var på riktigt.. han finns hos mig igen! Det fanns aldrig något aldrig mer.. tänk att man kunde tro så fel?! Vi har så mycket kvar att göra, växa ihop igen! Om vi äns glidit isär? Det visar sig.. Det är som att han återuppstått från det döda! Och att få träffa någon som man saknat mer än man någonsin saknat något förr, det går inte att förklara! Känns som att jag kan skriva hur mycket som helst om vad jag känner just nu! Min ögonsten, min älskade Stormur, aldrig vill jag lämna dig igen! Det här är bara början, början på något stort! Och jag vet att du kommer ihåg, det värmer mest! Det visade du när du bugade med mig idag.. som om det var igår!
Ååh Storm.. du var, är och kommer alltid att vara det vackraste för mig <3


Tack alla som hjälpt mig idag! Vet inte hur jag ska kunna tacka nog!
26 November 2010, jag blir hel igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0