27 Oktober ~ Lördag

Idag är det lördag igen, en bra lördag! Haha :P Har varit en hel del att göra idag så egentligen har jag inte tid att sitta här.. Men känner mig tvungen :P Så det får lov att hinnas med ;D .

Jahap.. idag har jag jobbat och vid lunch så drog jag på mig ridoverallen och for ut till stallet med Maria. Idag var det en massa som skulle fixas med framförallt plocka ordning på alla saker till pållen. Men det hans inte med.. utan spenderade tiden på att brodda hästarna och pyssla med utrustning. Storm har fått ett nytt och jätte fint träns av mig samt att vi provat ut en "ny" dressyrsadel åt honom.. den låg väldigt bra faktiskt! Vi gick efter en manual av hur sadeln ska ligga på hästryggen och kunde inte hitta några större fel.. :P Så efter det så red vi ut en liten sväng, OCH GUD VAD JAG HAR SAKNAT DET! haha! Det var mycket fart i herrn idag så kul var det :D Blir en längre ridtur imorgon istället.. Då jag och Alexandra ska ut :}

Men nu rinne tiden iväg, måste göra mig iordning för galajet ikväll! Så kul att träffa Alex igen och se hur mycket drag det är här i Köping.. ;D Trevlig kväll folket!



Vackraste Stormur kom gåendes mot mig idag i hagen för att hälsa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0