29 November ~ Verkligen inget viktigt :P

Då har arbetsveckan dragit igång igen med dunder och brak ;D Haha nej, men ilande kyla iallafall.. Usch! Kan knappt föreställa mig hur det kommer kännas sen när den riktigt bitande kylan sätter i, om man gnäller redan nu menar jag ;P haha!

Helgen som varit har varit mer eller mindre galen.. haha! Har haft hur roligt som helst. I fredags kom ju Storm, lördagen blev det den första ridturen och på kvällen var jag med Alexandra&co i Köping. Var riktigt kul och nu har jag lärt mig att i Köping kan verkligen allt hända. Hoppas verkligen att det blir fler gånger! Sov även kvar där och söndagen bjöd på lite illamående och kebab till frukost, haha ;D När jag kom hem så åkte jag till Stormis och red. Lite ovanligt den här gången.. för vi red när det var kolsvart ute! Haha kul vare.. Men jag måste skaffa mig en ordentlig pannlampa ;)

Nu är det dags att börja jobba igen, så får vi se vad kvällen bjuder på :}
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0