20 November ~ På tiden..

Slarver slarver slarver.. ja inte är jag duktig på att dokumentera mina ord och tankar här i alla fall. Kanske hade man önskat att det vore annorlunda, för det är så skönt att få ur sig saker och ting! Som sagt, inget vettigt eller intressant.. Men ändå ganska betydelsefullt!

På senaste tiden har mycket varit helt galet! På olika sätt och vis faktiskt. Jag har börjat inse vad det är jag gör egentligen.. hur lyckligt lottad man kan få vara ibland. Jag har världens roligaste jobb, underbara vänner och familj och en massa andra saker som förgyller mina dagar! Och snart slår en stor dröm in.. ett under, ödet kanske? Om det nu finns något öde.. så måste det bara vara det! Men än tänker jag inte skvallra ;) Nog för att många vet.. men ändå ;D

Ja vad händer annars då.. har/är ledig den här helgen. Så igår for jag hem till Enköping för att fira min syster, vilket självklart skedde på Joar Blå. Haha ett litet ställe det där.. men ska inte klaga på musiken, bra faktiskt! Jättekul att träffa folket där igen! Ingen nämnd, ingen glömd ;) Passade även på att hämta hem mina två nya objektiv. Ett CANON EF 50/1.8 II och ett CANON EF 75-300/4-5.6 III. Har inte hunnit fota med dom än, men längtar tills dess :D

Dagen spenderades i Västerås tillsammans med Linda och grannen Maria. Blev lite shopping och handlade massor! Men bra saker.. ;D Bla en helskodd vinter/rid-overall och ett par fodrade ridskor. Så nu får kylan komma när ridturerna är planerade, för den här vintern ska jag hålla mig varm :} Tack så mycket för hjälpen idag iallafall!

Men nu ska jag inte uppehålla längre.. Dags att fortsätta njuta av lördagskvällen! :}
Tjingeling ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0