Here Without You ♥



Idag är det den 1:a april 2011.. en dag jag har fruktat. Min finaste finaste S*Dragoncoons Aredhel har fått somna in och lämna mig för att få fara vidare till världen efter detta. Det har varit bland det tuffaste beslut jag tvingats göra.. Men när man väl tvingas möta sanningen, så får man inte vara egoistisk. Man måste få låta dem gå..

Aredhel har spenderat sina sista år med mig, och det sätt hon utvecklats på trodde jag var omöjligt när hon först flyttade in hos mig. Första gången jag såg henne, var hon rädd.. jätte smal lät ingen komma henne för nära inpå. Jag minns att jag, utan att någonsin ha sett henne, bar in henne i kattburen till lägenheten där hon skulle bo med mig. Hon var min första katt, min första dröm och förhoppning om en helt egen Maine Coon.

Hon sprang ut ur buren när jag först öppnade den, förvirrad och jätte rädd.. det tog ca ett halvår innan jag fick ta på henne.. och från dess så har hon tyrt sig till mig mer och mer. Nu vore någonting konstigt om hon inte följde mig överallt, alltid låg vid min sida när mörkret lagt sig och legat kvar på samma ställe när dagen åter igen infann sig.. En katt är en katt, jag vet.. men det blir så annorlunda när det blir en familjemedlem..

Jag vet att hon mår bra nu, det tvivlar jag inte på.. men saknaden river i mig och jag ville verkligen inte att det skulle ta slut! Inte nu iallafall.. Min lilla tös kommer altid att vara den bästa, har så fina minnen med henne..

Tack för alla dessa år min lilla prinsessa, glömmer dig aldrig!
Kommer aldrig att finnas någon som dig, matte älskar dig ♥ 




Kommentarer
Postat av: Tanja♥

hej , jag beklagar verkligen för din fina Katt , och en jättefin blogg ♥Vill du länkar mig så länkar jag dig ? snälla titta på min blogg & kommentera . Puss!

2012-01-15 @ 12:21:57
URL: http://makeyourselfmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0