18 Januari ~ Feels like fire..

För sent.. på tok för sent för mig att sitta här nu, borde sova för länge sen! Men idag blir ett undantag.. och därför tänkte jag slänga in ett litet inlägg här :}

Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva.. känner mig lite halvt tom på ord och allt där till. Kanske borde börja med att säga till de som försökt få tag på mig så har jag inte mitt vanliga nummer för tillfället då min telefon blev stulen i helgen som var och jag var tvungen att spärra kortet.. så nu har jag ett tillfälligt nummer, men ingen fara.. vilken dag som helst så har jag mitt gamla nummer tillbaka så det är därför jag knappt gett ut de nummer jag har nu ;} .. Pga allt detta så var jag även tvungen att köpa en ny telefon.. En Xperia x10 blev det, och jag fattar knappt något av den! Någon som vet om man kan ändra tema på den? :O Har klurat på det i några dagar nu men får inte till det.. :P

I övrigt så rullar dagarna på med jobb, hästeri, bilkörning och umgänge ;P Jaa, jag kan inte klaga iallafall.. Hur som helst så är min första körlektion bokad nu så redan på fredag ska jag till körskolan! Haha det är verkligen på tiden.. men som sagt, bättre sent än aldrig ;}

Nu hinner jag inte mer.. deadlinen är passerad för länge sen.. haha :P
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0