2 Januari ~ Hallå 2011!

Hallå alla där ute! :} Seg som jag är så har jag slarvat skapligt mycket med uppdateringen här.. Och jag har gång på gång lovat att jag ska börja skriva igen, så här kommer ett litet inlägg.. om det är så intressant vet jag väl inte men har man lovat så har man.

Nu är år 2010 borta och blotta minnen har satt sin punkt för det kapitlet. Vissa bra, andra mindre bra.. medans en del är för bra för att vara sant! Så i stora drag kan jag väl säga att mitt år 2010 har varit det absolut värsta och det absolut bästa! Om man kan leva i sin dröm.. så gör jag nog mer eller mindre det nu. Och jag hoppas att allt fortsätter så.. inte så jätte lång tid kvar nu tills det avgörs om vad som händer och sker härnäst.. Kan inte göra mer än att hålla tummarna!

Vart ska man börja i övrigt då.. Har haft det underbart under jul & nyår iallafall. Kunde inte minnas sist det kändes så bra, och kul har jag minst sagt haft! Julen spenderades hos mormor med släkt, familj och en massa god julmat. Juldagen i sin tur bjöd på festligheter i hemstaden Uppsala. Träffade en massa gamla klasskompisar med fler och hade en dunderkväll! Tack alla för det! :}

Över nyår så blev jag kvar här i Köpingstrakterna.. och det ångrar jag inte ett dugg! Började med att jag fick sova ut nyårsafton och sen åkte vi skoter, vilket var något helt nytt för mig. Grymt kul! Men fegis som jag är så kom det både några skrik och en massa skratt när vi for över snövallar och diken.. Men nu har jag blivigt modigare så skriken har minskat iallafall ;D haha! Sen blev det en god lunch och efter det en härlig barbackatur i detta fina vinterland. Lilla Stormur är underbar, och jag märker verkligen hur vi klättrar uppåt han och jag..lastträningen är även den i rullning och även det funkar väldigt bra, snart kanske vi kan åka iväg på någon träning.. vem vet? :) Men iallafall.. efter allt detta, så åkte jag hem till Alexsandra där det bjöds på god mat och grymt sällskap! Och sen vidare till den "riktiga festen" :} Har haft en underbar nyårsafton, tack alla <3  

Finns massor att berätta.. men jag kan inte skriva hur mycket som helst ju! Får vänta lite med det ;} Och nu lovar jag att hålla igång detta lite bättre..

Nu måste jag sova och förbereda inför morgondagen. God fortsättning och gonatt :}


Kommentarer
Postat av: Emma | Nikoba

Du är gryyyyyyymt dålig på uppdatering. :P Och hemlighetsfull med allt du skriver. ;) Skärpning!

2011-01-11 @ 09:28:05
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lilly

Det verkar som att du har haft en hel fantastisk jullov:)! Kramar från mig!



//Lilly(Lilja)

2011-01-14 @ 21:20:24
URL: http://varaandetag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0