2 Maj

Nu är helgen över och det har redan blivit maj.. usch vad fort tiden går! Fast bra är väl det iofs ;P Har haft en superduper Valborgshelg och jag tror inte att det hade kunnat bli mycket bättre! Men nu har arbetsveckan dragit igång igen och det är dags för nya tag innan det åter igen är dags för en fullspäckad helg med crusing, grillning, ridning, horsemanshipkurs, hästloppis, shettisuppvisning och framförallt tid med min favorit! Längtar längtar längtar! <3

Efter jobbet idag så åkte jag upp med Linda till stallet och red ut en sväng på 45 min på min ädle springare, så fin är han! Typiskt bara att buken växer mer och mer nu när gräset tagit fart.. blir nog bantarhage för honom på nätterna iallafall :/ Tänkte att han skulle slippa det men men, får ta en sak i taget ;P

Men nu väntar min sköna säng på mig och det är dags att ladda upp för
morgondagen då arbete, stallet och massa fotografering står på schemat!
Godnatt!



*Bilder från dagen/helgen*


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-03 @ 22:40:54
Postat av: Anonym

Love you <3

2011-05-03 @ 22:41:49
Postat av: N

Love you <3

2011-05-03 @ 22:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0