7 Maj

Underbara lördag! Varmt, sol, halvt sovmorgon och en fullspäckad dag! Det är var jag har och säga om denna härliga vårdag.. Har varit på backluckeloppis med inriktning hästsaker här i Köping tillsammans med stallkamraterna. Dock var det knappt något folk och vi fick knappt nått sålt.. ett bett var det enda ;P haha! Dock så införskaffade jag mig ett fodrat termotecke och två par nya ridbyxor, kanonfynd och jag är mycket nöjd :} Var även en shettisuppvisning på plats, så söta! haha! :D

Efter vår "misslyckade" försäljningsförsök så for vi till Sibylla och käka lunch, så gott! Sibyllas mat slår det mesta med längder.. och väl mätt och belåten blev det en shoppingtur på Systemet och H&M, kom hem med mycket nya, gåde goda och fina saker så nu känner jag mig nöjd för ett tag framöver ;} Inföskaffade bland annat en kofta, tre linnen, en tunika, en väska och lite annat smått och gott!

Nu har jag precis varit iväg och ridit.. mysiga Stormur växer mer och mer! Inte alls som sist och han skötte sig riktigt bra idag! Och nu ni, allt har fallit på plats och han faller lätt in i tölten nu! Visst jag måste vara med och hjälpa han lite så att han inte faller in i traven, men han töltar :D :D Tänkt.. det var inte länge sen jag var fast besluten om att det var omöjligt! Och nu, 3 veckor senare.. så har vi jobbat fram det tillsammans han och jag, duktiga häst <3 Ska ta lite bilder så ni får se..

Men nu väntar en grill & party kväll hos Martin som fyller år med en massa människor! Sen crusing ikväll.. får väl se hur det är, har ju bara åkt med i en bil när jag varit på sånt, inte stått och kolla på.. ;P Men nån gång är den första! Vi hörs gott folk! :} Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0