21 April ~ Krissla och Missla

Oj oj.. dagarna går och här skrivs det inte många bokstäver. Jag får helt enkelt ge upp det här med att vara en aktiv bloggare. När jag då får frågan varför jag inte bloggar, så har jag faktiskt inge svar på det. Det blir bara inte så helt enkelt. Ofta skyller jag på desigen. Att den är tråkig och att jag därför inte vill skriva! Jag tröttnar liksom på hur det ser ut, haha sjukt men ärligt så är det nog en av anledningarna :P Undermedvetet kanske jag inte gillar min egen stil eller nått.. xD

Mycket har hänt sedan sist. Kanske kommer slänga upp några inlägg och skriva om några händelser. Alltid kul att dokumentera och spara händelser i livet. Bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga? ;)

Idag har jag iallafall jobbat. Har min helg med både grisningar, semin och avvänjing. Fullt upp med andra ord! Men kul äre :) Justja, igår gick min provanställning ut så nu har jag fast anställning på Norpig. Jätte roligt och jag trivs kanon! Älskar mitt jobb och är så glad att vägarna har lett mig dit :)

Så nu väntar sängen då klockan är mycket och orkar verkligen inte vara trött imorgon^^ Lägger upp några bilder från dagens ridpass på Krissla. En häst jag håller på att lära känna, har bara ridit henne 2 gånger och provar på lite. Ett ord för denna primadonna är FART. Haha undan går det minnsan.. mycket tid läggs på att samla ihop henne och ta det de lilla lugna, haha men jätte rolig och ärlig :) Så nu "har" jag en häst som heter Krissla, och en katt som heter Missla. Lite liknelser där tycker jag^^

Hej så länge :)




Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Ser jättefin ut. :D

2012-04-23 @ 14:49:46
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Jaa, hon är jätte fin :D Rolig att rida med! Kanske en gnutta lite för mycket fart.. men vi jobbar på det ;)

2012-04-23 @ 17:18:28
URL: http://corellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0