29 April ~ Brutet löfte!

Kan inte säga så mycket mer än att jag haft en toppenhelg! Umgåtts med mina fina vänner och min älskade pojkvän <3 Mest festligheter för omväxlingens skull.. och idag en shoppingtur ;) Så typiskt! Jag lovade mig själv att inte skaffa nån ny telefon på ett bra tag.. med idag kom både jag och mitt hjärta hem med en Iphone var. Familjedeal till och med ;) Så nu kan vi prata obegränsat! Sen om jag tänker efter så var jag faktiskt i behov av en ny då mitt batteri på min Xperia var totalt slut! Inte äns en halv dag höll den i sig.. så om man sammanfattar så var det inte så tokigt iallafall ;) En grill köpte vi med, så nu ligger köttet på grillen och potatisgratängen är i ungnen. En toppenavslutning på denna helg! 

Hoppas ni har haft en fin helg ni med,
Tjingeling! 



Kommentarer
Postat av: Anna T

Då passar ju denna tävling perfa ^^

Jag tävlar ut 2 jättesöta skal till iphone i min blogg.

Reglerna är enkla! http://annatjernstroms.blogg.se/2012/april/tavling-2-rosa-iphoneskal.html#comment

2012-04-29 @ 21:21:19
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Hej gumman!

Kul med ny tele ju! :D



Du, kan du skicka din commentheader till commentform till mig i stilmallen? Får inte till avståndet mellan kommantarsrutorna och vill se vart min felar. :) Vore supergull! <3



Kram!

2012-04-30 @ 11:03:08
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0