36 April ~ Bus och saknad

Idag har varit en sån här bra dag. Bra dag på jobbet och det har allmänt bara känts så givande! Fick även lite beröm idag och det gör också att man växer ett par centimeter.. kul kul :) Det behöver man ibland tror jag!

Hade även min dag idag hos Krissa och kom inte hem förns runt halv 10.. usch vad tiden drar iväg när man har roligt och är avkopplad! ELLER när saker tar lång tid! Haha idag fick jag verkligen inte tag på henne i hagen.. Det är två väldigt stora hagar och det var full kajuta runt runt runt i de två hagarna. Från den ena till den andra.. Så när hästen väl var infångad, med lite hjälp, så var både hon och jag svett. Bushäst! Men hoppas jag slipper det igen^^ Ridturen gick bra trots blåst och duggregn. Lite oäns om vissa saker men annars var hon jätte duktig sötpållen :)

Sen har jag en fråga till er hästmänniskor.. När man ska göra rent vattenhinken i boxen och ser att det ligger en mask och simmar runt där, likt en tunn dagmask eller nått, hur tusan har den lyckats komma dit? Nån som har varit med om det? Om hästen lyckats få dit den.. vart kommer den ifrån då? haha bra fråga.. Men hittade en i en av vattenhinkarna idag och kan inte sluta fundera på hur tusan den lyckats ta sig dit :/

Nu blir det långhelg och vi får väl se vad det bjuder på. Saknar mina nära och kära så det river i mig! Vill bara ha de nära. Finns det någon värre känsla än saknad? Om ni tänker efter.. finns det de? Får helt enkelt nöja mig med spökerna som flyttat in hos mig tills vidare.. xD 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0