5 Januari ~ Uppdatering

Mysiga söndag. Sitter i soffan, som jag visserligen gjort hela dagen, under en filt med en brinnande brasa och har en riktig mysstämmning. Älskling är här och håller på att laga mat och det blir tre rätters, mums! :)

Jag skulle ju som sagt ha jobbat helg.. men blev hemma hela helgen istället. Har inte alls varit okej.. febertoppar, yrsel och sådär. Fast jag mår bra ändå, tycker jag.. eller kanske inte. Kan fortfarande inte prata helt bra, inte kul :( Men ibland så går det jätte bra! Iallafall enligt mig själv.. men folk jag pratar med tycker mest att jag slöddrar! :/ Inte okej! Men nu har jag vilat mig i två dagar.. så imorgon tänker jag jobba! Då måste jag vara "frisk". Har provat varit ute lite idag och jag får mina "yrselattacker" men jag står på benen iallafall ;P Sen hänger inte tankeverksamheten med helt med.. Men snart är det nog bra igen :D

Men nu ska jag kolla på "Hachiko - En vän för livet" som jag velat se ett bra tag!
Hoppas ni haft en bra helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0