7 Februari ~ Smärta och less!

Ber om ursäkt för de för tillfället totalt ointressanta blogginläggen jag gör. Men just nu är det de som "gör" mina dagar.. Tänkte börja med att uppdatera sen senast, och om man inte vill läsa om alla "jag är sjuk" saker så kan ni sluta här ;)

Skrev ju i senaste inlägget att jag hade tänkt jobba dagen efter, men så blev det inte. Fick inte! Haha hel knas.. men kanske bra. Idag gick jag första dagen däremot. Har gjort en massa skojj idag och har mått bättre än på många dagar. Fast om jag ska erkänna så svajjade golvet under mig några gånger och jag har känt en djävulsk trötthet mestadels hela dagen, trög med.. Men det gick bra iallafall! :)

Nu ikväll har jag varit iväg och packat en massa smågodis i påsar som jag gjort vid några tillfällen förut med. Sen blev kl 21.00 och det var dags att åka hemmåt. Men jag har aldrig upplevt en så jobbig bilfärd! Fick, och har fortfarande, jätte ont i mitt ena ben. Vet inte alls vad som hänt, kan inte minnas att jag gjort mig illa eller nått. Kunde knappt använda det i bilkörningen! Vred och vände på mig hela tiden och uppskattar till tusen att farthållaren finns! Väl hemma upptäckte jag att jag är väldigt blå i knävecket. Kanske har tagit en smäll! Men kan inte minnas någon, och det strålar domnande! Inte för att det har nått med allt tidigare att göra men är bara så less! Känner mig lite frossig nu men har en temp på 35,9 grader. Men det ska väl vara ganska normalt det med ;P

Nu ska jag försöka sova bort allt!
För nu är jag less, riktigt less!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

host vad hände med uppdateringen Linda? ;) <3

2012-02-16 @ 23:16:15
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0