18 Januari ~ En trött människa!

Trött trött trött! Det är vad jag är.. en trött människa som skulle kunna spendera hela dagar i sängen vissa dagar! Att "gå i ide" på vintern vore inte helt fel.. haha! Men tänk vad mycket man skulle missa om man sov så länge?! Huuua, det skulle nog bli på tok för mycket.. Men en sovtävling skulle jag lätt vinna iallafall! :P Hoppas att man mognar lite med åldern så att man i framtiden slipper kämpa med att höra den plågsamma ringklockan på morgonen och kanske vaknar tidigt av sig själv? Det skulle vara hur skönt som helst.. En dag kanske, vem vet?!

Har inte så mycket att skriva egentligen. Grisningen har börjat rulla igång på allvar, 6 suggor låg och grisa när jag gick hem idag. Tänk vad många fler det kommer vara imorgon.. mycket som ska göras och många smågrisar att ta hand om. Kul! xD

Har spenderat kvällen med att lära mig mer om natural horsemanship. Har fokuserat på Tryck samt Tolleransövningar. Mycket spännande och jag ser fram emot att få använda mig utav det i praktiken, se om det faktiskt funkar och att man faktiskt med så små hjälper och tecken kan tala om för hästen vad man ber den om eller kräver av den.. Återstår att se :)

Dags att sova, igen..
Godnatt :)





Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-01-19 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0