22 Januari ~ Porträttfoto

Idag har det varit en sånhär bra dag! Dock tog den slut lika fort som den börja, vilket är typiskt xD Har ju jobbat den här helgen så det har varit full fart med den biten. Mestadels spenderades tiden i BB där eftersläntarna börjat på och grisa. Så snart är den biten över för den här gången :) Dock kändes det som om jag aldrig skulle bli klar.. haha! Men tillslut så kände jag mig nöjd och gick hem för dagen. Pratade även med min chef idag om både det ena och det andra.. saker som måste förbättras och lite allt möjligt. Men kul var det när han sa hur nöjd han var med mig, att han gärna gett mig fast anställning på en gång, haha! Det värmer och känns kul att man är uppskattad :) Jag trivs hur bra som helst jag med så det blir nog bra det här tror jag^^

Efter att jag slutat så kom Emmsan hit då vi bokat in att hon skulle fota mig och Stormur, både ridbilder och porträttbilder var det tänkt men klockan var så mycket och det hade redan börjat skymma så blev bara portätt idag. Men glad för det är jag! Tack för hjälpen, är mycket tacksam :) 

Nu har jag och min finaste ätit pizza som vi inte gjort på åratal! Och nu blir det kvällsmys innan det är dags att återigen sova.. Imorgon åker han igen och sen går det en hel vecka innan vi kan ses igen. Typiskt att det ska vara så lång tid imellan, men det är det värt ändå! Älskar dig underbara <3

Men nu måste jag vara lite social..
Hoppas allt är bra med alla er därute i kalla sverige ;)
Hejsvejs. 


Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefina bilder, ni är så fina tsm :)

2012-01-23 @ 15:11:40
URL: http://erikashundliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0