25 Januari ~ Bara grisprat

Idag har all tid spenderats på mitt kära jobb.. börja klockan 07.00 och kom inte hem förns 21.45. Haha en lång dag med andra ord! Var ju både kvinnerstaelever, rådigivare och andra diverse på plats. Alltid kul med lite rörselse samt att diskutera fram saker som driver utvecklingen frammåt! Kändes bra med rådgivaren med när vi gick runt i BB. Suggorna äter mer eller mindre som de ska, kullarna är jämna och de växer! :) Dock håller spädgrisdiarrén att ta kol på mig! Usch jag hatar den och det är på tok för mycket för tillfället.. måste bli bättre snart! Det värsta är väl att de läkemedel vi har inte biter så bra på det längre :/ Har tagit prover nu som ska skickas in för att se om det uppstått resistens.. typiskt! Men förutom det och att utfodringen lever sitt egna liv så funkar det bra :)

Stannade kvar så länge då rådgivaren inte åkte förns vid 19.30 och sen kom det några och då var jag med på ett möte som handlar om grisstämman som ska hålla till på Örebro Slott i juni. Vi käka pizza och disskuterade om lite allt möjligt. Alltid kul att prata med lite grisfolk om olika saker :) Men som sagt.. sent blev det.

Men nu måste jag gå och sova om jag ska orka med morgondagen!
Snart fredag och då är det långhelg :D
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0