27 Januari ~ Inget som man tänkt sig ..

Phuu! Nu är alla räkningar betalda och man kan koppla av och slippa tänka på det en månad till. Skönt!

Den här dagen har inte direkt blivigt som det var tänkt. Hade nämnligen tänkt gå upp i tid, åka och handla, åka och rida Stormur, ut till Bella, sen hem och laga mat och sen åka till min finaste i Köping. Men vad har jag gjort? INGENTING! haha! Sov till kl 13.00 av någon anledning.. jag måste lida av någon sömnsjukdom som sover så många timmar hela tiden! Sen var jag bara tvungen att hålla på med den här bloggen. Den har ju varit stängt ett tag nu vilket beror på att jag fick för mig att ändra designen, men det blev bara kalabalik av allt istället! Fick inte ordning på nått.. tror jag ändrat den typ 4 gånger! Men nu ger jag upp, den som är nu får duga för tillfället. Rosa som vanligt.. lite tråkigt faktiskt :/ Men det känns lättast att jobba med de färgerna.. En dag kanske jag bryter den trenden ;) Och nu börjar det skymma ute.. så ska iallafall ut och rida Stormur innan jag tänkte åka in till Örebro och träffa mamma som är där över helgen. Sen till Köping för en underbar helg med mitt hjärta <3 Handlingen får vänta.. ;)

Men om jag ska hinna så måste jag sluta nu..
Ha en bra helg alla finingar!


*Fina Missla ute på upptäcktsfärd*


Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Fint det blev. :D

2012-01-28 @ 00:14:24
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://elonhellstrom.blogg.se/

2012-01-28 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0