28 Januari ~ Ledarskap & Erikslund

Underbara lördag. Den bästa dagen på hela veckan.. känslan av att vakna upp när man vill, vara helt ledig och att man vet att man får ytterligare en dag till ledigt. Skönt!

Har spenderat dagen här i Köping. Sov ganska länge idag med innan det var dags för lunch. Sen följde jag med Niklas syster ut till stallet där jag skulle visa lite ledarskapsövningar för henne. Passade på att ge Simon (hästen) massage vilket han verkade uppskatta. Sen visade jag lite övningar med honom, vad man ska tänka på med mera. Simon svarade med ett bra resultat så nu ska Johanna börja jobba lite med honom. Kul! :)
Sen gick vi en ganska lång promenad, men efter halva vägen fick jag hoppa upp och rida resten av vägen hem. Dock utan hjälm och i en overall som jag bara gled i, men det gick bra iallafall :) Han var så snäll så.  

Nu är jag nyligen hemkommen ifrån en shoppingtur på Erikslund i Västerås. Införskaffat några behövande saker och nu drar kvällens roligheter igång. Dags att vara lite social med folket kanske.. :P
Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0