11 Maj ~ Avslutningsmiddag

Tänkte passa på att slänga in ett inlägg innan det är dags att krypa ner i sängen, ska ju ändå upp och jobba imorgon så just nu behöver jag all sömn jag kan få xD 

Har varit en händelserik dag och mycket har hunnits med. Började jobba kl 6 imorse för att sedan åka in på ett läkarbesök vid 10. Konsigt det där innom vården ibland.. sköterskan som jag träffa tyckte det var konstigt hon med att jag inte får träffa en läkare. Men hon tyckte inte att jag skulle ge upp med det utan fortsätta kämpa så att det går och reda ut saker och ting! Men det kändes bra ändå och nu är ett problem ur världen! Skönt! 

Idag slutade även en kollega hos oss som har jobbat där i 10 år! Det är en lång tid.. Så det har bjudits på smörgåstårta till lunch, marsipantårta till eftermiddagsfika och mat på resturang La Pampas på kvällen. Mycket gott och på kvällen trevligt sällskap, mycket prat och god öl :) Vi fick smaka på något lite annorlunda.. KENGRU! Det var nog bland det sista jag trodde att jag skulle äta nån gång! Men nu har jag iallafall smakat. En väldigt "vild" och rökig smak, men det verkade som om de flesta uppskattade det^^ Tråkigt att hon ska sluta.. men önskar dig lycka till på nya jobbet! Det kommer bli bra ska du se :) 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0