12 Maj ~ Inspration & problemlösning..

Okej, jag har stött på ett problem och jag vet inte alls hur jag ska lösa det! Jag har en låda med saker i som jag verkligen vill och behöver komma åt.. Men jag har lyckats lägga ner en pärm för mycket (!?) så nu får jag inte upp lådan! :/ Nån som har något förslag? Har provat med allt möjligt men det går inte.. Måste jag seriöst typ plocka isär hela möbeln? :S Hmm.. Har alla sladdar till kameran, räkningar mm där.. har fotat massa men innan jag kommer in där så kommer jag ju inte kunna använda bilderna :/ 

Sen har jag fått en ny ideé, haha! Jag tycker ju om att rita och skapa.. men har inte gjort det på bra länge nu! Så jag tänkte faktiskt börja prova på lite med lera^^ Skapa små statyer typ. Ska bli spännande att testa och leva ut lite fantasier.. Har klickat hem lite från Panduro så det dyker väl upp i veckan! Spännande! Har valt en lera som heter Hobby Clay Classic. Den är självtorkande, vilket är bra då jag inte har tillgång till någon ugn, och den stelnar och får en keramikliknande yta efter 1-2 dagar. Hoppas den är lättarbetad! 



Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Den har ju antagligen kilat sig fast i framkant. Testa att försöka pilla in något du kan trycka ned den med? Om du inte redan gjort det ;)

2012-05-13 @ 13:38:54
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Felicia - islandspower

Var gärna med i våran bloggtävling! http://islandspower.webblogg.se/2012/april/bloggtavling-nackstycke-fran-hrimnir.html

2012-05-13 @ 14:07:55
URL: http://islandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0