17 Maj ~ Handikappad anka

Katten är GRATIS för tillfället!! Gaah jag blir tokig! Skriker, skriker och åter igen skriker.. det tycker hon är roligt ;) Vet inte om hon löper.. för om hon gör det så skulle hon ha gjort det i veckor nu.. Så som sagt, now she is for free! 

Har ju avnjutit en efterlängtad ledighet idag iallafall! Men fort har det gått.. sov till kl 4 idag oavbrutet igen. Så less på detta sömnbehov! Måste börja ställa klockan så jag kommer upp när jag "får sova hur länge jag vill".. somna i tid igår med och ungefär 17 timmars sömn borde inte vara normalt.. Har piggnat på mig under dagen iallafall och har med en oerhörd träningsvärk kört ett ganska hårt pass på min Crosstrainer. Kan varken resa eller sätta mig ner normalt och går som en handikappad anka ungefär^^ Men ska inte klaga då det är så oerhört skönt att få känna av att man gjort nått nyttigt! ;) Sen har jag försökt pyssla med min nya design. Men blir tokig på det då inget med det funkar som jag vill idag! Får ta tag i det nån annan dag.. ;) 

Dykte även upp en stor flock med stora fåglar på gärdet utanför idag, Tranor tror jag att det är om jag inte är helt fel ute ;) Försökte fota dem men det blev med maxad zoom så bilderna blev inte så skarpa direkt.. Men man ser ju vad det är iallafall ;P Nu ska jag förbereda inför morgondagen då det först blir jobb och sen ska jag hem till mitt hjärta <3
Godnatt!
Trackback
RSS 2.0