20 Maj ~ Toppenhelg!

"Hey, I just met you, and this is crazy, but here's my number, so call me, maybe? (8)". En textrad ur en låt som jag tror att ingen har missat.. bra är den! Men det blir ganska drygt när den sätter sig fast och vägrar släppa xD

Helgen är närsom slut och arbetsveckan drar igång igen. Skojj! Har haft en kanonhelg som innehållt lite av allt tror jag^^ Var ju på LRF-fest igår. Mycket folk och skapligt drag! Jätte roligt och längtar tills nästa gång redan.. ;) Detta har även resulterat i att träningen lagts på hyllan över helgen, men imorgon är det fullt drag igen som gäller! Älskart! Tänkt att jag väntat så länge med att komma igång? Det är ju så otroligt skönt att få upp lite flås och bara känna hur mycket piggare och friskare man känner sig! Nu ska jag även få låna några hantlar så armarna kan få göra sitt med ;)

Nu är jag nyss hemkommen från sommarstugan som ligger vid Mälaren i Strömsholm. Har haft toppenväder, god mat och slagits med getingar.. haha! Dessa djur tar kol på mig xD Blev även årets första mjukglass på vägen hem ;) Har fotat massa men de bilderna får dyka upp senare.

Men nu ska jag fortsätta njuta av de sista timmarna som ledig med min fina!
Hoppas att ni har haft en precis lika fin helg! :)



Kommentarer
Postat av: CrazyNisen Fotoblogg

Hej!

Vinnaren i veckansblogg är nu dragen! Kolla ifall det var just du som vann!

http://crazynisen.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-aranmal-dig-igen.html#comment

Puss och kram

2012-05-20 @ 19:48:47
URL: http://crazynisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gör du nu? :)

2012-05-20 @ 23:21:58
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Teja

Va fint hår du har! :) Jag har inte tränat på hela helgen heller, tror inte jag ska göra det heller om jag inte har väldigt tråkigt. Det får bli på veckorna istället, ska ut i spåret ikväll =) Kör hårt med hantlarna!

2012-05-21 @ 16:54:04
URL: http://teja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0