29 Maj ~ Bosco, Bilbo?

Hej alla! Det bara ekar med ljudet av frånvaro här. Ska bli bättre när som.. ;P Finns en del att berätta och massa bilder som jag vill lägga upp. Men det får vänta.. Min fining har ju "flyttat" in till mig nu så spenderar mesta delen av tiden med honom. Sen äre fullt upp på jobbet och en hel del pyssel med saker dit även på fritiden :P Ska ju komma massa grisfolk till oss på söndag, ca 250 personer är anmälda, och kolla på stallarna och sen blire grillning och vi håller även på att sätta upp en bar^^ Sen äre ju stämman i början av nästa vecka. Så som sagt, har fullt upp! 

Tänkte iallafall slänga in några bilder på min blivande bäbis som kommer hem till mig i mitten av juli. Han är 5 veckor gammal idag och igår var jag och hälsade på för första gången. Så söt och charmig! Funderar för fullt på namn.. Kanske Bosco, Bilbo eller nått? Haha nee jag vet inte.. jag ska ju alltid ha så konstiga namn på mina djur :P Förslag nån?

Men nu ska jag ta en dusch och sen ska jag krypa ner i sängen.
Imorgon väntar en heldag i BB med en massa pyssel! Kul :D .
Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiras, wilbo, Vilgot, Chester, Ikaros

2012-05-29 @ 23:22:47
Postat av: Teja

Nämen söt skrutt plutt!! Gud så söt!! Men Bilbo påminner för mkt om Bilbo Bagger i Sagan om ringen du vet ;p Wilbo va ju jätte gulligt! =) Hur går det med träningen Linda?? Inte hört nått på länge? ;)

2012-05-31 @ 13:04:07
URL: http://teja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0